nirtova
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
nirtova
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

نیرتوا توسط نیرتوا
3 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0

همایش آموزشی نظام بازاریابی با حضور اساتید و صاحب نظران از سوی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش نیرتوا به نقل از پول نیوز، مدتهاست کسب و کار به یک علم تبدیل شده و کسانی در این عرصه موفق هستند که مجموعه خود را به علوم روز مجهز کرده اند. حرکت‌های سنتی، رفتار‌های سلیقه‌ای و رویکرد‌های قدیمی پاسخگو نیست و چنانچه کارآفرین یا کارفرمایی بخواهد از علوم روز غافل بماند، نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه با چالش‌های جدی رو به رو می‌شود.

توصیه شده

Ализаде поздравил с Новым годом

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

بازاریابی در مقیاس دانشگاهی

نگاه سنتی باعث می‌شود مجموعه در حد و اندازه سنتی باقی بماند و بروز شدن می‌تواند محصولات تولید شده را در عرصه‌های جهانی مطرح کند. امروزه با ورود فناوری‌های روز، عرصه کسب و کار گسترده شده و برای آنکه بتوان از خدمات و توانمندی‌ها درآمد بیشتری کسب کرد، باید با روش‌های جدید بازاریابی آشنا شد و از آن‌ها بهره گرفت. بازاریابی به اندازه‌ای اهمیت دارد که در بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در اندازه دو واحد تدریس می‌شود تا دانشجویان در جریان این امر مهم قرار گیرند، اما کار بدین جا تمام نمی‌شود و بازاریابی به رشته دانشگاهی تبدیل شده و فارغ التحصیلانی در رتبه‌های ارشد و دکترای بازاریابی عرض اندام می‌کنند.

ضرورت بدست آوردن بازار‌ها

بازاریابی برای آن اهمیت دارد که بتوان در دیگر بازار‌ها حضور یافت. بازاریابی مشخص می‌کند که مدیریت باید از محدوده‌ها خارج شود و در عرصه‌ها حضور یابد. برای بازار یابی تفاوتی نمی‌کند که محصولش را در یک روستا بفروشد، در کلانشهر حضور داشته باشد یا بازار‌های جهانی را تسخیر کند، هدف بازاریابی فروش و کسب درامد است، هدفی که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و البته درک داشت.

سینا بدنبال بازاریابی

بازاریابی به اندازه‌ای گسترده است که در محدوده یک شغل نمی‌گنجد. بازاریابی می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کند و تاثیرگذار باشد. یکی از عرصه‌های کسب و کار، نظام بانکی است. با تشکیل بانک‌های متعدد، رقابت در عرصه بانک نیز قوت گرفته و برای آنکه مشتریان را به سوی بانک جلب و جذب کرد، باید درک درستی از بازاریابی داشت. بانک سینا با درک درست از این موضوع، همایش آموزشی نظام بازاریابی را برگزار کرد. این همایش با محوریت مباحث «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

بازاریابی منطبق بر تکنیک

از آنجا که بازاریابی به افراد توانمند و روش‌های جدید نیاز دارد، مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیرو‌های خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسب‌وکار بانک دانست. غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد گفت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند. فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

ضرورت تحول در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود گفت: بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند. وی با اشاره به بازاریابی نوین گفت: با استفاده از ابزار‌های جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی، می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم. فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

سیاستگذاری آینده

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است. وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

برچسب: بازاریابیبانک سینادانشگاهکسب و کارکورش شرفشاهی
پست قبلی

اخبار بیمه دی (+فیلم)

پست بعدی

ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

نیرتوا

نیرتوا

مطالبمرتبط

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط نیرتوا
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

توسط نیرتوا
29 آبان 1403
0

نظر می‌رسد حلقه ای مفقوده شده در مسیر موفقیت وکلا و مشاوران حقوقی، آشنایی با قوانین نانوشته حقوقی، آداب حقوقی،...

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

توسط نیرتوا
13 آبان 1403
0

این اتفاق از زمانی که، یک مباحثه بین این افراد و دانشجویان دیگر رخ داد و شروع به تهدید به...

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

توسط نیرتوا
14 مهر 1403
0

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازاری به وسعت جهان بازار روسیه یک...

پست بعدی
ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =

خبرهای مرتبط

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

14 اسفند 1402
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404
در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد(+فیلم)

در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد(+فیلم)

14 بهمن 1402

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بنزین بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبرهای محبوب

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.
  • کتاب”یاران مختار”منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

خبرهای اخیر

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.
  • کتاب”یاران مختار”منتشر شد
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن