nirtova
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
nirtova
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

کارنامه درخشان بیمه دی در پاسخگویی و مشتری مداری

نیرتوا توسط نیرتوا
2 آبان 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0

با اعلام مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی، کاهش پاسخگویی به شکایات از ۷ روز به ۳ روز، باعث کسب رتبه برتر بیمه دی در بین شرکتهای بیمه شد.

به گزارش نیرتوا به نقل از پول نیوز، برای آنکه یک بنگاه اقتصادی بتواند رتبه‌های برتر را بدست بیاورد، باید کالایی با کیفیت و قیمت رقابت پذیر را به مشتریان خود عرضه کند، اما نکته مهمتر این است که بتواند رضایت مشتریان را پس از ارایه خدمات بدست بیاورد، رویکردی که در قالب خدمات پس از فروش یا مشتری مداری تعریف می‌شود. آنچه همیشه باعث گلایه و نارضایتی می‌شود، پاسخگو نبودن در برابر سوالاتی است که ریشه در چالش‌ها و مشکلات دارد.

توصیه شده

Ализаде поздравил с Новым годом

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

اهمیت دانستن مشکلات

بی شک هر بنگاه اقتصادی بدنبال رفع مشکلات است و زمانی می‌تواند در این زمینه موفق باشد که بتواند از چالش‌ها و مشکلات با خبر شود و تنها راه دانستن مشکلات، ارتباط مستمر و گسترده با مشتریان است. آنچه در قالب سوال یا چالش مطرح می‌شود از دو زاویه اهمیت دارد. اول اینکه بنگاه اقتصادی از معایب کار خود با خبر می‌شود و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند و نکته دوم جلب رضایت مشتری است.

سرعت در پاسخگویی

مهمترین چالش یک بنگاه اقتصادی، تاخیر در پاسخگویی است. هنگامی که پاسخ سوالات با تاخیر داده شود، نشان می‌دهد که اشکال به اندازه‌ای جدی است که پاسخی برای آن وجود ندارد، یا پاسخ وجود دارد، اما بنگاه اقتصادی اعتقادی به پاسخگویی ندارد یا مدیریت بنگاه اقتصادی بسیار کند است و سرعت در اولویت بنگاه اقتصادی قرار ندارد.

تعریف از زبان دستگاه ناظر

نکته مهمی که در خصوص عملکرد بنگاه اقتصادی اهمیت دارد، ارایه آمار‌های مستند است، اما آنچه از این هم مهمتر است، ارایه آمار‌های مستند از سوی دستگاه‌های ناظر است که البته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بیمه دی یکی از مهمترین شرکت‌های بیمه کشور است. بیمه دی بدلیل خدمت رسانی به ایثارگران، از جایگاه ویژه‌ای برای نظام برخوردار است و به همین دلیل عملکرد آن می‌تواند بسیار موثر باشد. در این رابطه هادی عبداللهی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی در بین مدیران بیمه دی حضور یافت و از توجه و اهتمام ویژه بیمه دی به مقوله پاسخگویی تقدیر و تشکر کرد.

کاهش چشمگیر شکایت

مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی که در نشستی با حضور موهبتی مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بیمه دی حضور یافته بود، با اشاره به برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی بیمه دی، برای ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیمه‌شدگان گفت: طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، سهم بیمه دی از پرتفوی صنعت ۵.۵ درصد بوده در حالی که سهم این شرکت از شکایات وارده در کل صنعت ۳.۲ درصد است که این نشان‌دهنده تلاش بیمه دی برای کاهش میزان شکایات نسبت به سال قبل است. چنان‌که این شرکت موفق شده از این حیث، در رتبه نخست در میان شرکت‌های بیمه‌ای قرار گیرد.

ارتقای شاخص پاسخگویی

شکایت و پاسخگویی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و هرچقدر شکایت از یک مجموعه بیشتر باشد، بیانگر انتقاد مراجعه کنندگان است، اما اینکه چقدر این شکایت‌ها درست است، به میزان و سرعت پاسخگویی بستگی دارد. هنگامی که پاسخگویی با دقت و سرعت انجام شود، یعنی شکایت ناشی از سوتفاهم بوده و امکان رفع سوتفاهم وجود داشته که در مورد بیمه دی چنین بوده به نوعی که عبداللهی اعلام کرد: بیمه دی توانسته میزان پاسخگویی به شکایات خود را از ۷ روز در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به ۳ روز در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ کاهش دهد و بدین‌ترتیب ضمن ارتقای شاخص رسیدگی و پاسخگویی خود به بالاترین سطح مورد نظر، در میان تمامی شرکت‌های بیمه‌ای از منظر رشد و میانگین مدت زمان پاسخگویی، موفق به کسب جایگاه دوم شده است.

ارتقای رتبه از رتبه بسیار مطلوب

رتبه بندی نکته بسیار مهمی است که می‌تواند بیانگر عملکرد یک شرکت باشد. رتبه بندی هرچقدر نزدیک باشد، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین رقبا می‌شود. مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی با یادآوری اینکه بیمه دی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در دسته شرکت‌های با عملکرد مطلوب بوده گفت: این مهم در سال جاری با بهبود عملکرد در پاسخگویی به دسته شرکت‌های با عملکرد بسیار مطلوب (زیر ۵ روز) ارتقا یافته است.

پاسخگویی به جامعه ایثارگری

از آنجا که بیمه دی در ارتباط مستقیم با ایثارگران است، مدیریت آن باید درک درستی از حساسیت جامعه مخاطب داشته باشد و نهایت تلاش خود را به عمل آورد. خوشبختانه مدیرعامل بیمه دی درک درستی نسبت به این مساله دارد و پس از شنیدن آمار‌های امیدوار کننده مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی، با تأکید بر اصل مشتری‌مداری، تکریم و پاسخگویی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به عنوان بخش عمده شرکت، نه تنها وظیفه‌ای ذاتی در بیمه دی، بلکه فرهنگی سازمانی میان ارکان و اجزای این شرکت برشمرد. موهبتی تاکید کرد: بیمه دی در تلاشی هر روزه جهت بهبود شرایط پاسخگویی به جامعه ایثارگری و سایر بیمه شدگان خود است. وی ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی در بیمه دی، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه همکاران خود در بیمه دی، زمان ثبت و رسیدگی شکایات به حداقل ممکن تقلیل یافته و این شرکت به لحاظ پاسخگویی به مشتریان و بیمه‌شدگان خود در عالی‌ترین رتبه قرار گیرد

برچسب: بیمه دیبیمه مرکزیپاسخگوییپولشوییکورش شرفشاهی
پست قبلی

جذابیت‌های مغفول مانده منطقه آزاد ارس نیازمند تبلیغ

پست بعدی

سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با معرفی شرکت های پیشرو برگزار شد

نیرتوا

نیرتوا

مطالبمرتبط

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط نیرتوا
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

توسط نیرتوا
29 آبان 1403
0

نظر می‌رسد حلقه ای مفقوده شده در مسیر موفقیت وکلا و مشاوران حقوقی، آشنایی با قوانین نانوشته حقوقی، آداب حقوقی،...

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

توسط نیرتوا
13 آبان 1403
0

این اتفاق از زمانی که، یک مباحثه بین این افراد و دانشجویان دیگر رخ داد و شروع به تهدید به...

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

توسط نیرتوا
14 مهر 1403
0

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازاری به وسعت جهان بازار روسیه یک...

پست بعدی
سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با معرفی شرکت های پیشرو برگزار شد

سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با معرفی شرکت های پیشرو برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

خبرهای مرتبط

بازار در قرق به‌پرداخت ملت

بازار در قرق به‌پرداخت ملت

15 آذر 1402
آمادگی ذوب آهن اصفهان برای توسعه همکاری با بانک رفاه تا سقف اعتباری بانک مرکزی (+فیلم)

آمادگی ذوب آهن اصفهان برای توسعه همکاری با بانک رفاه تا سقف اعتباری بانک مرکزی (+فیلم)

16 دی 1402
گفتگو با مریم رهنما، نویسنده کتاب تکنیک های برتر

گفتگو با مریم رهنما، نویسنده کتاب تکنیک های برتر

2 آبان 1402

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بنزین بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبرهای محبوب

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
  • تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

خبرهای اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
  • تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن