nirtova
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
nirtova
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

نیرتوا توسط نیرتوا
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش نیرتوا به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

توصیه شده

Ализаде поздравил с Новым годом

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست قبلی

گفت وگو با علی گودرزی، تولید کننده نمونه فعال در صنعت آب کشور

پست بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

نیرتوا

نیرتوا

مطالبمرتبط

Ализаде поздравил с Новым годом

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط نیرتوا
20 دی 1403
0

Салим Ализада, старший руководитель Международной ассоциации внешней политики Российской Федерации в Исламской Республике Иран, поздравил с Новым годом и славным...

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

توسط نیرتوا
29 آبان 1403
0

نظر می‌رسد حلقه ای مفقوده شده در مسیر موفقیت وکلا و مشاوران حقوقی، آشنایی با قوانین نانوشته حقوقی، آداب حقوقی،...

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

توسط نیرتوا
13 آبان 1403
0

این اتفاق از زمانی که، یک مباحثه بین این افراد و دانشجویان دیگر رخ داد و شروع به تهدید به...

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

توسط نیرتوا
14 مهر 1403
0

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازاری به وسعت جهان بازار روسیه یک...

پست بعدی
افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

خبرهای مرتبط

اخبار بانک صادرات

اخبار بانک صادرات

1 بهمن 1402
با مصرف این شربت در ناشتا قلب ، کبد ، کلیه ، گوارش و معده را صفر شویی کنید

با مصرف این شربت در ناشتا قلب ، کبد ، کلیه ، گوارش و معده را صفر شویی کنید

25 آذر 1402
برخورد با متخلّف در هر سطحی، پیمان مشترک دولت سیزدهم با مردم است

برخورد با متخلّف در هر سطحی، پیمان مشترک دولت سیزدهم با مردم است

12 دی 1402

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانکداری الکترونیک بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بنزین بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

خبرهای محبوب

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
  • تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

خبرهای اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹
  • تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
  • رنگارنگ
  • گردشگری
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن